check Doprava zdarma od 89,00 €
check Vrátenie tovaru do 14 dní
check Zaplaťte o 30 dní
check Oblasť veľkoobchodu - B2B

Preprava a doručenie

Aké možnosti doručenia sú k dispozícii?

Pri objednávke z nášho online obchodu alebo telefonicky si môžete vybrať z niekoľkých možností doručenia. Zoznámte sa s nimi a vyberte si tú najvýhodnejšiu.


Aké sú náklady na dopravu doma a do zahraničia?

Náklady na dopravu sa líšia v závislosti od objednaných výrobkov. Aktuálne náklady na dopravu pre konkrétny výrobok nájdete na karte výrobku pod tlačidlom "PRIDAŤ DO KOŠÍKA".


Doprava do zahraničia

Presné náklady na dopravu vašej objednávky do krajín Európskej únie sa vypočítajú po zadaní dodacej adresy v procese objednávky.
Upozorňujeme, že objednávky do krajín mimo Európskej únie nezasielame.


Ako dlho trvá spracovanie objednávky?

Čas vybavenia objednávky závisí od dostupnosti výrobku na sklade. Pri každom výrobku sú uvedené informácie o predpokladanom čase dodania (nájdete ich v tabuľke pod tlačidlom "PRIDAŤ DO KOŠÍKA"). Ak výrobok nie je na sklade, nebudete ho môcť pridať do košíka.

Radi by sme vám pripomenuli, že pracujeme od pondelka do piatka od 8:00 do 17:00. Spracovanie objednávok zadaných počas víkendov a sviatkov môže trvať o niečo dlhšie ako zvyčajne.


Budem informovaný, keď moja objednávka dorazí?

Po dokončení objednávky vás budeme informovať o odoslaní balíka a predpokladanom čase doručenia. Informácie budú zaslané na zadanú e-mailovú adresu a telefónne číslo.


Môžem skontrolovať obsah balíka pred zaplatením poplatku kuriérovi?

Objednávky doručuje nezávislá prepravná spoločnosť. Kuriér vám neumožní otvoriť balík pred zaplatením poplatku, pretože jeho povinnosťou je len doručiť balík neporušený na uvedenú adresu.

Vidíte, že je balík poškodený? Otvorte ho v prítomnosti kuriéra po zaplatení poplatku a potvrdení prevzatia. Ak vo vnútri nájdete poškodené výrobky, budú vám vrátené peniaze alebo vymenené za nové. Ak sa vyskytnú nezrovnalosti, kuriér vyhotoví protokol o poškodení, ktorý bude podkladom pre reklamáciu.


Môže byť zásielka zaslaná na inú adresu, ako je adresa uvedená pri registrácii účtu?

Áno, zásielku je možné poslať na inú adresu. Pri zadávaní objednávky systém automaticky načíta údaje o adrese zadané počas registrácie účtu. Ak si chcete balík vyzdvihnúť na inej adrese, stačí pri zadávaní objednávky zadať novú adresu doručenia.


Môžem si s kuriérom dohodnúť konkrétny čas vyzdvihnutia?

Pri zadávaní objednávky si nemôžete s kuriérom dohodnúť konkrétny čas vyzdvihnutia. Kuriéri doručujú balíky od 9.00 do 17.00 hod. Niektorí kuriéri sa vás môžu pokúsiť kontaktovať telefonicky, aby s vami prediskutovali podrobnosti doručenia.

Potom budete mať možnosť nastaviť konkrétny čas doručenia.


Čo sa stane s mojou zásielkou, ak ma kuriér nenájde na uvedenej adrese doručenia?

Ak vás kuriér nenájde na zadanej doručovacej adrese, balík bude odoslaný na zberné miesto DPD, kde na vás bude čakať 3 dni. Po uplynutí tejto doby nám bude zásielka vrátená.



Ako môžem zmeniť dátum doručenia objednávky?

Ak v deň doručenia nie ste doma alebo si z iného dôvodu nemôžete vyzdvihnúť balík od kuriéra na uvedenej adrese, môžete dátum doručenia zmeniť na stránke dopravcu